Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Προτάσεις για το θεσμικό πλαίσιο Μεταθέσεων-Αποσπάσεων

Συνάδελφοι,
Μετά από διαλογική συζήτηση με τους αιρετούς του Π.Υ.Σ.Π.Ε. Καστοριάς και τη σύμφωνη γνώμη των μελών του Δ.Σ. του συλλόγου μας καταθέτουμε τις παρακάτω συγκεκριμένες προτάσεις οι οποίες θα σταλούν στη Δ.Ο.Ε. για την Αναμοριοδότηση σχολικών μονάδων – Μοριοδότηση αποσπάσεων – Αναμόρφωση Π.Δ. για μεταθέσεις :

1. Ειδικές κατηγορίες μετάθεσης άρθρο 13, Π.Δ. 50.
α΄ Πιο συγκεκριμένες οι περιπτώσεις ασθένειας στην περίπτωση α΄ και γ΄.
β΄ Να απαιτείται πρόσφατη βεβαίωση Β΄/θμιας Υγειονομικής Επιτροπής στην οποία θα εκτίθεται και το ιστορικό της ασθένειας.
γ΄ καθώς επίσης να προστεθούν και άλλες ασθένειες βαριάς μορφής
2. Να ενισχυθούν οι μονάδες μετάθεσης από τη συνολική υπηρεσία, από τις δυόμιση (2,5) που είναι σήμερα σε τρία (3) για κάθε χρόνο υπηρεσίας.
3. Να γίνει αναμοριοδότηση των Σχολικών Μονάδων (δυσμενών συνθηκών λειτουργίας σχολείων) μετά από προτάσεις Υπηρεσιακών Συμβουλίων και Συνδικαλιστικών οργανώσεων όπως ορίζεται στην περίπτωση 8α του άρθρου 16 του Π.Δ. 50 για άρση των όποιων αδικιών.
4. Μεταθέσεις σε Σχολεία της ίδιας περιοχής περίπτ. 12 άρθρο 15 Π.Δ. 50 . Αναφέρει ότι οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολεία της προτίμησής τους τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις. Σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί αυτοί είναι περισσότεροι από τις οργανικές θέσεις παραμένουν ως υπεράριθμοι στη διάθεση των Περιφερειακών Υπηρεσιακών Συμβουλίων και τοποθετούνται προσωρινά ή διατίθενται για τη συμπλήρωση ωραρίου σύμφωνα με τη διαδικασία του εδαφίου β΄ της παραγ. 7 του άρθρου 14 σε Σχολεία της συγκεκριμένης περιοχής.
Στην τροποποίηση με το Π.Δ. 100 άρθρο 13 περίπτ. 2, προστίθεται εδάφιο ως εξής : «Για τους εκπαιδευτικούς Α΄/θμιας Εκπ/σης σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για συγκεκριμένα σχολεία, κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης. Τα σχολεία στα οποία υπάρχουν κενά κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης. Κατόπιν αυτού τοποθετούνται, υποχρεωτικά, οι έχοντες τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στα σχολεία με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης».
Υπάρχει ασάφεια και δεν είναι συγκεκριμένο αν θεωρείται για τους εκπαιδευτικούς που τοποθετήθηκαν χωρίς αίτησή τους και δεν υπηρετήσουν τη νέα τους θέση, ότι διανύθηκε στην οργανική τους θέση και άρα κατοχυρώνουν δικαίωμα μετάθεσης. Με την ασάφεια αυτή λειτουργεί κατά το δοκούν η εκάστοτε διοίκηση και άλλες φορές δέχεται ότι κατοχυρώνουν δικαίωμα μετάθεσης και άλλες όχι.
5. Η τριετής παραμονή στον τόπο πρώτου διορισμού δεν εγγυάται και καλύτερα εκπαιδευτικά αποτελέσματα. Το αντίθετο μάλλον. Όταν οι εκπαιδευτικοί βρίσκονται μακριά από τις οικογένειες και τα παιδιά τους επηρεάζεται και η απόδοσή τους στο εκπαιδευτικό τους έργο. Στη σημερινή εποχή δεν χρειάζονται τιμωρητικές διατάξεις αλλά παροχή κινήτρων για την παραμονή των εκπαιδευτικών στη θέση τους. Να δικαιούνται λοιπόν οι συνάδελφοι μετάθεση από τον πρώτο χρόνο και εάν το επιθυμούν οι ίδιοι να παραμένουν και δεύτερη χρονιά με bonus το διπλασιασμό των μορίων για τη δεύτερη χρονιά.
6. Όλες οι σχολικές μονάδες της ίδιας περιφέρειας να έχουν σαν κορυφή την ίδια βαθμολογική κλίμακα μορίων.
7. Συνυπηρέτηση των συζύγων εκπαιδευτικών εφόσον είναι εκπαιδευτικοί, ότι ισχύει για τα σώματα ασφαλείας, Ο.Τ.Α. κ.λ.π. να ισχύει και για τους εκπαιδευτικούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: