Η Ψηφιακή τάξη, όμως, έχει τις δικές της παιδαγωγικές, μεθοδολογικές και τεχνικές απαιτήσεις, κυρίως στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Δεν αποφασίζουμε τη μια στιγμή και την άλλη ανοίγουμε την ψηφιακή τάξη και κάνουμε μάθημα. Απαιτείται ιδιαίτερη προετοιμασία και διαφορετικό παιδαγωγικό υλικό. Αγνοώντας τις ιδιαιτερότητες της εξ αποστάσεως Εκπαίδευσης δημιουργείται ένα κλίμα απαξίωσης τόσο του επιστημονικού μας έργου, όσο και της επαγγελματικής, επιστημονικής ταυτότητας των Εκπαιδευτικών.
Οι Εκπαιδευτικοί είμαστε επιστήμονες, αλλά ταυτόχρονα είμαστε και άνθρωποι. Η πρόσβαση στο σχολείο είναι και για μας δύσκολη. Πώς λοιπόν μπορεί να γίνει το μάθημα, ακόμα κι αν λύσουμε τα παιδαγωγικά ζητήματα; Η Διδασκαλία γίνεται από το σχολείο με μέσα που παρέχει το σχολείο και το υπεύθυνο Υπουργείο. Το παράδοξο είναι πως απαιτείται από εμάς με δικά μας μέσα και δική μας σύνδεση να καλύψουμε τις ανεπάρκειες της πολιτείας!
Καλούμε τους/τις συναδέλφους/ισσες μας αν μπορούν να μεταβούν στα σχολεία τους, να αποφασίσουν τον προσφορότερο τρόπο εξ αποστάσεως διδασκαλίας και να ενημερώσουν τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών ΠΕ για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, ώστε να γίνει μια καταγραφή και προσπάθεια επίλυσης των δυσκολιών .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου