Κυριακή 7 Αυγούστου 2011

Επιστολή συναδέλφου Χρήστου Κυριαζή

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

ΤΟΥ   ΚΥΡΙΑΖΗ ΧΡΗΣΤΟΥ
ΑΙΡΕΤΟΥ ΠΥΣΠΕ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ                        
                                                                      ΠΡΟΣ                                                                    
                                                                     ΤΗΝ Κ. ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΑΣΚΑΛΩΝ                                                                               
                                                                     &   ΝΗΠ/ΓΩΝ Ν. ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
Καστοριά 7 Αυγούστου 2011

   Με αφορμή τα σχόλια στο blog του Συλλόγου...
 
  Απευθύνομαι στους συναδέλφους μου να τους πω ότι όλα αυτά τα χρόνια προσπάθησα  να δώσω όλες μου τις δυνάμεις για την προάσπιση των δικαιωμάτων του κάθε εκπαιδευτικού.
  Οδηγός μου ήταν και θα είναι η ανιδιοτελής προσφορά , η συνεχής εθελοντική προσπάθεια για την καλυτέρευση του εκπαιδευτικού και της εκπαίδευσης.
  Καταφέραμε πολλά και δώσαμε μάχες. Απαιτήσαμε και διεκδικήσαμε. Πορευτήκαμε μαζί σε κοινούς αγώνες και υψώσαμε τη γροθιά μας ενάντια σε κάθε αντιεκπαιδευτική πολιτική.
  Το ίδιο θα συνεχίσω να κάνω και τώρα, σε μια δύσκολη πολιτικοσυνδικαλιστική πραγματικότητα. Σε μια εποχή που οι κατακτήσεις χάνονται και συρρικνώνονται , το χρέος και η ευθύνη αυξάνεται.
   Κάθε μέτρο το οποίο εξαγγέλλεται σε βάρος των εκπαιδευτικών και της εκπαίδευσης  με βρίσκει αντίθετο και μάλιστα σε εύλογο διάστημα η ΠΑΣΚ θα καλέσει τους συναδέλφους σε κοινούς αγώνες να μην περάσουν τα μέτρα.
  Η ώρα είναι ώρα ευθύνης και έργων. Δεν ξεχνώ το παρελθόν, καταγράφω το παρόν και προχωρώ στο μέλλον.
 Το blog που έχω δημιουργήσει το έκανα για ενημέρωση όλων των συναδέλφων και το χειρίζομαι όσο πιο λεπτά γίνεται όπως διαπιστώσατε και όχι για προσωπική μου προβολή.
Και ρωτώ:
Είναι σχόλια όμως αυτά που γίνονται σε  blog συλλόγου εκπαιδευτικών;
  Άλλος ανώνυμα γράφει,άλλος προσωπικά καταφέρεται σε συνάδελφό του. Μήπως αυτό δεν είναι ντροπή και κατάντια;
   Στο δρόμο που αποφασίσατε να βαδίσετε ούτε το ήθος-όπως πολύ σωστά παρατηρήσατε-ούτε τα πιστεύω μου μου επιτρέπουν να σας ακολουθήσω.
  Επειδή είμαι σίγουρος ότι θα απαντήσετε, γιατί αυτό θέλετε ,γράψε για να γράψουμε για να μπούμε στο παιχνίδι,δεν θα απαντήσω για να δώσω ένα τέλος.
  Ας πέσουν οι προσωπικοί τόνοι και ας βάλουμε όλοι μας ένα λιθαράκι να λυθούν  τα προβλήματα που μας απασχολούν, γιατί βλέποντας το δέντρο θα χάσουμε το δάσος.
                                                                                             ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
                                                                                         ΚΥΡΙΑΖΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: